Prywatność i pliki cookies: Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie tej witryny zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej, a także jak kontrolować pliki cookies przejdź na tą stronę: Polityka cookies.OkPolityka prywatności
Sprzedaż wyrobów tekstylnych za pośrednictwem sklepu internetowego wwwWemaDesign.pl realizuje Marta Majorek-Surówka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka z siedzibą w Wieliczce (32-020), ul. W. Pola 15B, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem NIP 683-106-98-71. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@wemadesign.pl .
Dane Sprzedającego:
P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka
ul. W. Pola 15B, 32-020 Wieliczka Nr konta: 86 1320 1537 1378 6353 2000 0001 (Bank Pocztowy). NIP: 683-106-98-71
§1: Definicje
Klient – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
Sprzedawca- właściciel sklepu internetowego: Marta Majorek-Surówka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka z siedzibą w Wieliczce (32-020), ul. W. Pola 15B posługująca się numerem NIP 683-106-98-71 dalej zwana „Sprzedawcą”.
Sklep – witryna internetowa www.WemaDesign.pl.
§2: Postanowienia wprowadzające
Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną.
Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
Zamówienia można składać 24 godziny/dobę.
Wszystkie produkty w Sklepie są produktami fabrycznie nowymi.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
Umowy w Sklepie zawierane są w języku polskim.
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Klientem a Sprzedawcą.
Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu należy je wszystkie wyłączyć.
§3: Składanie zamówienia
W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki: a) wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”, b) z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia”, c) w widoku podsumowania zakupów wpisać ewentualne kody rabatowe oraz wybrać jeden z trzech sposobów realizacji zamówienia: poprzez utworzenie nowego konta klienta, zalogowania do istniejącego konta klienta lub formę zakupów bez rejestracji d) z widoku podsumowania zakupów wybrać metodę dostawy, e) z widoku podsumowania zakupów wybrać metodę płatności, f) z widoku podsumowania zakupów zaakceptować postanowienia Regulaminu, g)ostatecznie potwierdzić zamówienie klikając w przycisk „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
Kupujący otrzymuje na podany adres e-mail wymagane prawem informacje, w tym potwierdzenie zawarcia umowy.
§4: Formy dostawy i metody płatności
Kupujący ma do wyboru następujące metody dostawy produktów objętych zamówieniem: a) Odbiór osobisty w siedzibie firmy – ul. W. Pola 15B 32-020 Wieliczka codziennie w godzinach 9-18 – odbiór jest bezpłatny b) Paczkomaty InPost (przedpłata) – koszt 10zł, orientacyjny czas dostawy 1 dzień roboczy od chwili wysłania zamówienia,
c) Paczkomaty InPost (za pobraniem) – koszt 14zł, orientacyjny czas dostawy 1 dzień roboczy od chwili wysłania zamówienia, d) Kurier (przedpłata) – koszt 12zł, orientacyjny czas dostawy 1 dzień roboczy od chwili wysłania zamówienia, e) Kurier (za pobraniem) – koszt 14zł, orientacyjny czas dostawy 1 dzień roboczy od chwili wysłania zamówienia.
Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie.
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 200zł (nie licząc kosztów dostawy).
Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty: a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: 86 1320 1537 1378 6353 2000 0001 (Bank Pocztowy), b) płatność za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl, c) płatność za pobraniem.
§5: Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Klienta. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
Czas realizacji zamówienia każdorazowo ustalany jest z Klientem.
Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta o realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Klienta.
Zakupiony towar wraz z dokumentem sprzedaży ( faktura VAT) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
§6: Odstąpienie od umowy
Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
Nie można odstąpić od umowy, jeśli przedmiotem umowy była rzecz wyprodukowana ze specyfikacji Klienta (na przykład poduszka ze spersonalizowanym nadrukiem lub pościel w niestandardowym, zamówionym przez Klienta rozmiarze).
Klient o odstąpieniu od umowy może poinformować przez internet np. mailowo wysyłając informację na adres: kontakt@wemadesign.pl lub składając oświadczenie na piśmie.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.
Zwrócone mogą zostać wszystkie produkty z zamówienia lub tylko jeden i więcej.
Zwrot dokonanych przez Klienta należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w momencie otrzymania towaru lub dowodu jego wysłania przez Klienta.
Zwrot należności następuje w takim sposobie, jakim posłużył się Klient chyba, że Klient zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z kosztami.
Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres: P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka, ul. W. Pola 15B, 32-020 Wieliczka z dopiskiem „zwrot”. Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
§7: Odpowiedzialność za wady
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
Klient ma 2 lata na reklamację towaru.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o krokach podjętych w ramach reklamacji: obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.
Aby zgłosić reklamację Klienta proszony jest o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja oraz o zamieszczenie takich informacji, jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.
Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada Sprzedający.
§8: Dane osobowe i pliki cookies
Administratorem danych osobowych jest P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka z siedzibą w Wieliczce (32-020), ul. W. Pola 15B, NIP: 683-106-98-71.
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE a także Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia: a) W przypadku Klienta, który korzysta w swoim sklepie z dostawy kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora, b) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji, usuwania swoich danych osobowych oraz przekazania ich innemu administratorowi.
Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Klient ma możliwość: a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, b) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Klient może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
Klient może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§10: Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.