Prywatność i pliki cookies: Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie tej witryny zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej, a także jak kontrolować pliki cookies przejdź na tą stronę: Polityka cookies.OkPolityka prywatności
Klient ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
Nie można odstąpić od umowy, jeśli przedmiotem umowy była rzecz wyprodukowana ze specyfikacji konsumenta (na przykład produkt ze spersonalizowanym nadrukiem lub o niestandardowych wymiarach)
Klient o odstąpieniu od umowy może poinformować przez internet np. mailem lub składając oświadczenie na piśmie.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.
Zwrócone mogą zostać wszystkie produkty z zamówienia lub tylko jeden i więcej.
Sprzedawca zwraca koszty Klientowi, jeśli poniósł on takie koszty w związku z wysłaniem zakupionego towaru do niego. Dotyczy sytuacji, gdy kupujący wybrał sposón dostarczenia rzeczy inni niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego, w takim przypadku Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu na rzecz kupującego poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Zwrot dokonanych przez kupującego należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w momencie otrzymania towaru lub dowodu jego wysłania przez kupującego.
Zwrot należności następuje w takim sposobie, jakim posłużył się klient chyba, że kupujący zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z kosztami.
100% wpłaconej należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazane konto bankowe.
Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres: WemaDesign.pl, P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka, ul. W. Pola 15B, 32-020 Wieliczka z dopiskiem “zwrot”. Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
Reklamacje
Klient ma 2 lata na reklamację towaru.
Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:
a) Rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru
b) Gwarancja: pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym
W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdcecydować o krokach podjętych w ramach reklamacji: obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.
Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.
W większości przypadków rozpatrywane są drogą mailową bez konieczności odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja.
Aby proces reklamacji przebiegał szybko w treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.
Tylko w wyjątkowych sytuacjach prosimy o odesłanie produktu na nasz adres.
Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.