Telefon kontaktowy: +48 784 884 572 kontakt@wemadesign.pl
0 0
 

Ostatnio dodane produkty

Brak produktów

Darmowa wysyłka! Wysyłka*
*Zmiana domyślnej metody wysłki możliwa jest w kroku "04. Wysyłka" przy realizacji zamówienia.
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem:

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Produkt został poprawnie dodany do Twojego koszyka.

Ilość:
Razem:

Koszyk (0) Koszyk (1)

Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Podatek 0,00 zł
Razem:

Informacja dla klientów, którzy złożyli zamówienie po 24.12.2014r.

Zwroty

1. Klient ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.

2. Nie można odstąpić od umowy, jeśli przedmiotem umowy była rzecz wyprodukowana ze specyfikacji konsumenta (na przykład poduszka  ze spersonalizowanym nadrukiem)

3. Klient o odstąpieniu od umowy może poinformować przez internet np. mailem lub składając oświadczenie na piśmie.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.

5. Zwrócone mogą zostać wszystkie produkty z zamówienia lub tylko jeden i więcej.

6. Sprzedawca zwraca koszty Klientowi, jeśli poniósł on takie koszty w związku z wysłaniem zakupionego towaru do niego. Dotyczy sytuacji, gdy kupujący wybrał sposón dostarczenia rzeczy inni niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego, w takim przypadku Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu na rzecz kupującego poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Zwrot dokonanych przez kupującego należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w momencie otrzymania towaru lub dowodu jego wysłania przez kupującego.

8. Zwrot należności następuje w takim sposobie, jakim posłużył się klient chyba, że kupujący zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z kosztami.

9. 100% wpłaconej należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe.

Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

 

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
WemaDesign.pl

P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka
ul. W. Pola 15B
32-020 Wieliczka
z dopiskiem "zwrot"

 

Reklamacje

1. Klient ma 2 lata na reklamację towaru.

2. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:

a)     Rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru

b)     Gwarancja: pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym

3. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdcecydować o krokach podjętych w ramach reklamacji: obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.

4. Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.

5. W większości przypadków rozpatrywane są drogą mailową bez konieczności odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja.

6. Aby proces reklamacji przebiegał szybko w treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.

7. Tylko w wyjątkowych sytuacjach prosimy o odesłanie produktu na nasz adres.

8. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.

Informacja dla klientów, którzy złożyli zamówienie do 24.12.2014r.

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.

Zwrócić możesz całe zamówienie albo jeden z zamówionych produktów.

Zwracając pełnowartościowy towar prosimy załączyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

Zwrot 100% wpłaconej należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe.

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

 

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
WemaDesign.pl

P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka
ul. W. Pola 15B
32-020 Wieliczka
z dopiskiem "zwrot"

 

Reklamacje

W większości przypadków rozpatrywane są drogą mailową bez konieczności odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja.

Aby proces reklamacji przebiegał szybko w treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.

Tylko w wyjątkowych sytuacjach prosimy o odesłanie produktu na nasz adres.

 


Autorskie projekty

Szyjemy produkty według własnego pomysłu - nie znajdziesz ich gdzie indziej.

 

Bezpieczeństwo i ekologia

Nasze produkty nie podrażniają ani nie uczulają, mogą korzystać z nich także najmłodsi.

 

Zaprojektuj własny produkt!

Zobacz zestawienie prawie 300 tkanin i napisz do nas z indywidualnym zamówieniem: bit.ly/WemaDesignKatalog

 

100% Satysfakcji

Możliwość zwrócenia produktów w terminie 14 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów.