Telefon kontaktowy: +48 784 884 572 kontakt@wemadesign.pl
0 0
 

Ostatnio dodane produkty

Brak produktów

Darmowa wysyłka! Wysyłka*
*Zmiana domyślnej metody wysłki możliwa jest w kroku "04. Wysyłka" przy realizacji zamówienia.
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem:

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Produkt został poprawnie dodany do Twojego koszyka.

Ilość:
Razem:

Koszyk (0) Koszyk (1)

Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Podatek 0,00 zł
Razem:

Promocje

Informacja dla klientów, którzy złożyli zamówienie po 24.12.2014r.

Zwroty

1. Klient ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.

2. Nie można odstąpić od umowy, jeśli przedmiotem umowy była rzecz wyprodukowana ze specyfikacji konsumenta (na przykład poduszka  ze spersonalizowanym nadrukiem)

3. Klient o odstąpieniu od umowy może poinformować przez internet np. mailem lub składając oświadczenie na piśmie.

4. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.

5. Zwrócone mogą zostać wszystkie produkty z zamówienia lub tylko jeden i więcej.

6. Sprzedawca zwraca koszty Klientowi, jeśli poniósł on takie koszty w związku z wysłaniem zakupionego towaru do niego. Dotyczy sytuacji, gdy kupujący wybrał sposón dostarczenia rzeczy inni niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego, w takim przypadku Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu na rzecz kupującego poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Zwrot dokonanych przez kupującego należności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w momencie otrzymania towaru lub dowodu jego wysłania przez kupującego.

8. Zwrot należności następuje w takim sposobie, jakim posłużył się klient chyba, że kupujący zgodzi się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z kosztami.

9. 100% wpłaconej należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe.

Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

 

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
WemaDesign.pl

P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka
ul. W. Pola 15B
32-020 Wieliczka
z dopiskiem "zwrot"

 

Reklamacje

1. Klient ma 2 lata na reklamację towaru.

2. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji:

a)     Rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru

b)     Gwarancja: pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym

3. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdcecydować o krokach podjętych w ramach reklamacji: obniżeniu ceny towaru lub odstąpieniu od umowy.

4. Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.

5. W większości przypadków rozpatrywane są drogą mailową bez konieczności odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja.

6. Aby proces reklamacji przebiegał szybko w treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.

7. Tylko w wyjątkowych sytuacjach prosimy o odesłanie produktu na nasz adres.

8. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.

Informacja dla klientów, którzy złożyli zamówienie do 24.12.2014r.

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, wraz z dowodem zakupu.

Zwrócić możesz całe zamówienie albo jeden z zamówionych produktów.

Zwracając pełnowartościowy towar prosimy załączyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Prosimy o zabezpieczenie wysyłanego produktu tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

Zwrot 100% wpłaconej należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe.

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

 

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
WemaDesign.pl

P.P.H.U. „Wema” Marta Majorek-Surówka
ul. W. Pola 15B
32-020 Wieliczka
z dopiskiem "zwrot"

 

Reklamacje

W większości przypadków rozpatrywane są drogą mailową bez konieczności odsyłania do nas uszkodzonego towaru. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@wemadesign.pl w tytule wpisując Reklamacja.

Aby proces reklamacji przebiegał szybko w treści maila prosimy o zamieszczenie takich informacji jak numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę produktu oraz opis uszkodzenia.

Tylko w wyjątkowych sytuacjach prosimy o odesłanie produktu na nasz adres.

 


Autorskie projekty

Szyjemy produkty według własnego pomysłu - nie znajdziesz ich gdzie indziej.

 

Bezpieczeństwo i ekologia

Nasze produkty nie podrażniają ani nie uczulają, mogą korzystać z nich także najmłodsi.

 

Zaprojektuj własny produkt!

Zobacz zestawienie prawie 300 tkanin i napisz do nas z indywidualnym zamówieniem: bit.ly/WemaDesignKatalog

 

100% Satysfakcji

Możliwość zwrócenia produktów w terminie 14 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów.